It started two days ago with a story by a writer at Breitbart.com, and has blossomed to coverage from TheBlaze.com, Infowwars.com, TeaParty.org and on and on...

Nowhere is it mentioned that THE study is from 2007 and why not the coverage then?

Where is The Truth?